wtorek, 31 stycznia 2023

Ozdoba walentynkowa

 Dzisiaj ostatni dzień stycznia , trzeba wywiązać się ze wszystkich zabaw. Została mi jeszcze jedna , tzn. Małe dekoracje 2023, Splocika znajdziecie szczegóły. 

Nie wiem czy uda mi się co miesiąc coś wstawiać , ale spróbuję 😁.

Tak więc , już z tytułu można wywnioskować co to będzie. Zrobiłam małą podusię z okazji walentynek, jest to również praca na konkurs w samplerowni jednej z grup na FB-ku. 

tutaj jeszcze sam hafcik


Jest to darmowy wzór od Crocette a gogo' , wzór znajdziecie tutaj.

A tu już podusia gotowa


Urocze maleństwo 😍
Stoi i zdobi biurko męża, chociaż może on tego nie docenia aż tak bardzo 😂


a tu banerek do zabawy 

Do zobaczenia niedługo 😘






7 komentarzy:

  1. Piekne dzieło i sliczna dekoracja, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna podusia. :)
    Ale czy Walentynki są w styczniu?
    Nie doczytałaś, więc proszę, wróć do wpisu o zabawie i doczytaj. Informowałam przy innym wpisie, że dopisałam dodatkowe wyjaśnienie, bo niektóre osoby zrobiły podobnie.
    Dodam Twoją fotkę z linkiem do styczniowej galerii, ale mam nadzieję, że wykonasz jeszcze inną dekorację wiążącą się z lutym.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, że walentynki są w lutym, ale to zrobiłam w styczniu. Na pewno zrobię coś jeszcze w lutym :D

      Usuń
    2. To, że zrobiłaś w styczniu nie znaczy, że dotyczy stycznia.
      No wiesz, możesz na przykład zrobić w marcu coś wielkanocnego, ale pokazać dopiero w kwietniu.
      Ale pierwsze koty za płoty, pierwsze potknięcia traktuję z przymrużeniem oka i myślę, że dalej będzie już dobrze.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczna podusia :-) rewelacyjna ozdoba :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna poduszkę zrobiłaś z przeuroczym haftem ,zastanawiałam się nad nim ale jest nieco pracochłonny na Walentynki nie zdążę, ale poduszka jest The best 😍

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...