piątek, 6 stycznia 2023

Walka z UFO-kami

 Jak to styczeń , wysyp różnego rodzaju zabaw i do każdej człowiek chce się zapisać. Jak tu można bronić się przed nimi , powiedzcie mi 😅. Spróbuję być twarda, ale do tej zabawy muszę sie zapisać, bo to nie tyle zabawa co wielka motywacja do skończenia starych projektów.

Mam kilka prac, których zapewne nigdy nie skończę , po prostu przestały mi się podobać i nie mam serca aby je wyszywać. Jednak jest jeszcze sporo zaczętych, które mi się bardzo podobają i to właśnie z nim chcę powalczyć . Nie wiem ile ich powinnam tu wstawić , myśle ,że trzy wystarczą. 

W planach mam już kilka prac i na pewno jeszcze jakieś wpadną . Dlatego myślę, że jeżeli mi się uda z tymi trzema to będzie sukces.

ok , to zaczynamy 

1. Jest to motyl od Thea Gouverneur , wyobraźcie sobie,że go kupiłam w 2014, wyszywałam w 2015 i na chwilę wyjęłam w 2018. Powiedziałam dość , trzeba go skończyć , tym bardziej, że jest malutki i śliczniutki .


Saga mi mówi ,że mam 80,6% pracy zrobione , wiec sami widzicie , że niedużo zostało. 1088 znaków, bo jest też backstitch. Dwa dni temu  przysiadłam na chwileczkę do niego i  zrobiłam 240 xx.
Na chwilę obecną wygląda tak

2. Drugi projekt, który wypadałoby skończyć jest Asian Lady in Blue od Lanarte


Saga mi mówi ,że ostatni raz pracowałam na niej w marcu zeszłego , niby nie tak daleko w porównaniu z poprzednim projektem , ale zaczęłam ją w styczniu 2021r, czas sie za nią też zabrać. Jest piękna i nie chcę żeby leżała cały czas w szufladzie .
Obecnie wygląda tak 
28,8%

3. Praca nr trzy to projekt, a właściwie to dwa projekty ( więc zrobimy trzy i cztery ) Cuore e batticuore  Halloween in Quilt 


Mam tyle 



oraz Cuochi in Erba 


mam tyle
widzicie, że tutaj też mało brakuje , mam 70% zrobione 

Tak jak można wywnioskować z tytułu posta zapisuję się do nowej edycji zabawy u Kasi 


Życzę powodzenia innym dziewczynom co się zapisały do tej zabawy .
Do zobaczenia 












7 komentarzy:

  1. Fajne projekty-) mnie w poprzedniej edycji nie udało się niestety dotrzeć do końca. Za ciebie trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie sukcesem bedzie ukończyć te mniejsze , sama nigdy nie wytrwałam , oby tym razem się udało

      Usuń
  2. Powodzenia w realizacji planów. Piękne hafty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia. :) Ten motyl jest uroczy, a żal trzymać go niekończonego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft z Japonką wybrałaś. Ciekawa jestem finału. Powodzenia w dokończeniu wszyskich wzorów. Sama nie biorę się za kilka dużych haftów, tylko jeden duży i inne drobne małe wzory. Pozrawiam Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bawimy się razem.... Powodzenia w walce z UFO

    OdpowiedzUsuń
  6. Bawimy się razem, to tu, to tam... Super Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...