czwartek, 19 stycznia 2023

Zapraszam na rozdanie

 Witajcie .

Jakoś rozręciłam się ostatnio, wszystko mi dobrze idzie . Jestem nastawiona mega pozytywnie, oby to trwało jak najdłużej.

Jak pisałam wcześniej , mam swój kanał na YouTobe Zamotant Świat Magdusii. Właśnie dzisiaj obchodzę swoje pierwsze urodziny 😀💪 jako flosstuberka.

 Z okazji właśnie tej rocznicy zorganizowałam małe rozdanie na moim kanale. Dlatego jeżeli jest ktoś chętny na mały zestaw to zapraszam do oglądania mojego ostatniego filmu. Zapisy trwają tylko dwa tygodnie .


Do zobaczenia niedługo.


2 komentarze:

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...